fredag 27. november 2009

Den o'store vaskedagen!

Her har jeg hatt en dag der jeg har ryddet og vasket og vasket og ryddet. Og innimellom alt har jeg fått laget middag, passet på noen barn og bakt boller. Ikke værst til denne husmoren å være :) hehe..
Nå sitter jeg med et glass vin og en bolle potetgull på bordet og kjenner at kveldsroen senker seg innover denne kroppen også. Ganske deilig etter en lang dag med mye på tapetet.

Bilen er underskrevet og den får vi vel iløpet av neste uke, mest sannsynlig onsdag eller torsdag :) Blir spennende med ny bil!

Så er det denne lille rakkeren av en lillebror da.. Han er 8,5 mnd nå og jammen meg så slipper han og GÅR!!! Og ikke bare 2 skritt og rett på rompa nei, her er det over en liten strekning for å få tak i noe eller for å holde seg fast et sted.. Er det mulig? Hvor ble det av den lille babyen min da???? Reiste seg opp midt på gulvet gjorde han også.. *sukk*

Nå skal vinen og heimen nytes :) Imorgen er det adventspynting :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar