mandag 9. november 2009

Nøff nøff

sa svineinfluensaen og snek seg inn i heimen!
Ja, da var den kommet til oss. Den er foreløpig bare hos LilleT og hun er ikke bra... Feber over 40 grader, spiser ikke, kaster opp litt, dårlig almenntilstand og er generelt dårlig. Stakars lille jenta mi, det er ikke godt for mammahjertet dette her altså *sukk*
Har fått tak i tamiflu og fått i henne noe, men må nok andre metoder imorgen for å få i henne hele dosen!

Uff jeg har fått helt dilla på interiør og interiørblogger! Det tar mye tid å lese og titte rundt altså, men det er så mye fiiiint!! Jeg vil også ha sånn og sånn stil, men så tenker jeg jo på at jeg har jo en stil her hjemme som jeg liker og bare kan modifisere litt. Det er jo ikke sååå dyrt :) hehe.. Har noen ideer for både barnerom og kjellergangen/kontorkroken..

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Okay, nå kløner jeg litt på innleggsfronten her. Prøvde egentlig bare å skrive god bedring til lille frøkna!

    Klem Cat

    SvarSlett