lørdag 21. november 2009

Endelig litt kreativ!

Siden mannen jobber hele denne helgen (08-20 begge dager), så er jeg jo nesten å regne som en alenemor. Det er helt greit det om ungene er snille og jeg er opplagt nok til å underholde :) Ikke så værst dag i dag faktisk, men nå kjenner jeg at jeg er sliten (men klokken er jo 22 da...)

Fikk dratt med meg begge ungene ut en tur og det var deilig! Lillebror i vogn og storesøster på ståbrett og på senteret her. Målet idag var å kjøpe en bursdagsgave og lørdagsgodteri til oss. Å gå i lekebutikken med en 3 åring er jammen meg en utfordring særlig når det er sååå nærme jul og hun ønsker seg jo alt mellom øverste og nederst hylle!!! Ønske deg til jul, jada vennen min, det er snart jul - fraser som jeg gjentok minst hundre ganger... *sukk* Skulle vært litt nærmere jul akkurat nå synes jeg (for hennes del)
Begge to er jo egentlig ingen sak å drasse med seg på tur og de oppfører seg jo bra! Så turen gikk supert og vi fikk gjort alt det vi skulle og litt til :)

Lovet snuppa at etter at lillebror var lagt skulle vi kose oss sammen og lage kort (scrappe) og gjett om det var ei som kosa seg da! Rosa og glitter og masse pynt. Hun elsker å drive å rote gjennom scrappesakene mine og få lov å bruke ting. Vi laget 3 kort (hun laget 2 og jeg et) og jeg fikk scrappet 3 LO'er som jeg egentlig ble ganske fornøyd med!!! Skal ta noen bilder av de og legge de inn så jeg kan skryte litt!

Gubben er på bursdagsfest hos en kompis og jeg sitter her - orker ikke begynne med skoleoppgave nå kjenner jeg så imorgen kveld MÅ jeg ta en innspurt for å få ferdig et utkast til meg selv..

Grattis til Carsten som vant Skal vi danse - den beste vant :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar