tirsdag 17. november 2009

Skoledag :)

Har vært flink student å vært på skolen idag for å møte gruppa mi. Vi har jobbet oss ferdig med gruppeoppgaven (eksamensoppgave) som skal leveres 8 desember. Deilig å være ferdig med noe. Også har vi hatt opplegg med barn i sal. hatt gymtime med 5 åringer rett og slett og blitt evaluert av lærer. Ganske morsomt egentlig.

Igår var jeg nede i kjelleren en tur igjen. har malt et strøk til på listene så nå er de klare til å henges opp og jeg fikk ryddet litt. Tenkte jeg nå skulle ta en time til nedi kjelleren og bære opp alt som kan kastes. Har hengeren til pappa stående og da kan jeg jo benytte muligheten til å fylle den opp med dritt som bare ligger og slenger (ellaer tar opp plass). Får se om jeg får blogget noen bilder litt senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar