torsdag 31. mars 2011

Name It åpning i Lillestrøm!

Elsker den butikken og nå kom den endelig tilbake til lillestrøm etter å ha vært borte et halvt ås tid. De åpnet idag med noen knalltilbud som en mor bare ikke kan motstå :) hehe.. Dette havnet i min pose idag:

*En lilla høst/vår dress i str 110 (den så veldig stor ut, så satser den passer en stund)
*En lilla vår/høst jakke i str 110
*En strikket kjole i str 122
(får ta bilder imorgen, for jeg fant ingen bilde av det på nettbutikken)

Synes de hadde mange gode tilbud, men en slunken lommebok satte stopper for stormannsgalskap! Dessuten trenger egentlig ikke ungene noe særlig akkurat nå - eller de trenger cherrox da, men det er liksom ikke det dyreste å trenge heller da :)

Storesøster har sneket seg til en overnatting hos bestemamma idag, så imorgen blir det bare meg og lillebror på morgenen.. Er uvant å legge bare en, det tar jo egentlig ikke så lang tid... Hehe..
Gubben jobber hele helgen samt hele dagen imorgen, så her får mor og barn klare seg sjæl i helgen ja. Ingen store planer foreløpig, men er barnebursdag for ei venninne av storesøster på lørdag. Må vel også se om jeg finner en gave til min mann som fyller 29 på søndag. Han ønsker seg bare store og dyre ting, så jeg får se hva jeg kan finne på denne gangen. Må tenke litt på saken. Blir ihvetfall ingen feiring før på mandag pga jobbing i helgen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar