søndag 6. mars 2011

Herlig helg!

Strålende vær har gjort denne helgen super! Masse ute og kost oss og endelig vært litt mer sammen som en familie!
Etter tidligvakt på fredag (hvor jeg var en søt bie på karnevalet) dro vi opp på Løvenstad for å stå på skøyter og drikke kakao hos svigers. Deilig tempratur og morsomt for de små.
Lørdag fikk vi tidlig besøk av gode venner. Vi dro alle ut til en barnehage i nærheten og lekte der, stod på ski og aket. Vet egentlig ikke hvem som hadde det mest moro jeg? hehe, var både voksne og barn som boltret seg i snøen... Felles middag og overnattingsbesøk for snuppa. Er så gøy når de er blitt så store at man kan ha venner på overnatting!

Tidlig oppe idag *gjeeesp*, 6.30 er for tidlig både for meg og min snuppe, men besøket og lillebror derimot: VÅKEN... *sukk* Ingen ve tilbake, bare å stå opp kl 7 og slumre sofa mens barna leker... Etter litt lunsj dro vi bort på Sørum gård for runderiding og se på dyrene, dette var noe lillebror synes var kjempestas og jeg tror han glemte at han egentlig var trøtt. Sovnet som en stein på vei hjem ihvertfall. Var også 2 slitne tupper etter en tur.

Vi har og vært en tur i Fetsund i koselig middag, det blir alfor sjeldent altså! Takk for middag og gode boller (selvom jeg måtte ta med meg)

Uken som ligger fremfor meg nå bringer mye skolearbeid. Vi begynner med et tverrfaglig prosjekt med en muntlig eksamen/fremlegg i enden og nå må jeg virkelig begynne med denne matteeksamen min også.. Full skjerpings nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar