søndag 20. mars 2011

Avslapningshelg..

Denne jobbuken ble avsluttet med seinvakt og sent hjemme. Da hjelper det jo ikke at mannen jobber overtid og jeg måtte dessuten hente barna og ta de med meg på jobben den siste timen.. Litt sliten når barna var i seng da kjente jeg, men så utrolig deilig å tenke på at det endelig var helg...

Lørdag dro vi på hytta til et vennepar, koselig å bli møtt på en solfylt veranda med pølsegrilling på bål. Rene påskestemning!! Leking, innlosjeriing og sen middag etterfulgt av et glass vin eller 3. Herlig med en helt annen helg enn det man egentlig er vant til tilbringe.

Idag har vi hatt like flott vær med lek ute og bare kos før vi pakket oss ut og kom hjem akkurat i det barna ble så slitne og før de ble skikkelig sure :) hehe..
Var vel hjemme før middag, laget god middag med høylydte *mmm* lyder fra eldstemann (kyllingvinger er godt mamma) og deretter etterfulgt av nybakte kanelsnurrer og en noe mer eldre rest av gulerotkake. Deilig å være borte, men enda bedre å komme hjem :)

Kommende uke har ingen store planer, men jeg er nødt til å prioritere endel småting som feks skolen...
Slik ser min liste ut for den neste uken:

* Skrive litt og se over film fra mandagens oppgave (tverrfaglig prosjekt)
* Skrive innledning og begynne på matteeksamen
* Trene minst 2 ganger
* Vaske hele leiligheten innen fredag
* Vaske vinduer i helgen om det er mildt nok
* Vaske kjøleskapet innvendig
* Gjøre istand vogn, bilsete ol for salg
* Levere tilbake klær som er lånt

Og helt sikkert en hel haug med andre ting innimellom! Nå må jeg slutte å sitte på ræva på ettermiddagen og klare å komme meg opp og gjøre ting etter barnas leggetid! Ingen tv før 21.30, haha... Nuh skal jeg finne frem morgendagens rekvisitter så jeg slipper å lete etter de kl 7 imorgen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar