lørdag 12. mars 2011

Er det virkelig snart vår?

+4 grader og sol som smelter snø, er det virkelig våren som kommer snikende? Man kan jo ikke annet enn å krysse fingrene og håpe at det ikke kommer mer snø nå..  For etter forrige helg (etter at jeg hadde måkt hele terrassen) måtte det jo snø mengder både på onsdag og torsdag!

Idag har vi kost oss ute sammen med en annen familie, vi dro opp til de og akte og lekte i hagen. Egen akebakke i hagen er flotters! Ble en kopp te og kjeks på plattingen også! Og 2 trøtte og slitne barn som ble med hjem igjen.. Litt handling og middagslaging før lek og kveldskos. En herlig dag altså!


Her er den flotte blomsten min mann kjøpte til meg i forbindelse med kvinne dagen :) Den er kjempefin, så da er det bare å krysse fingrene for at de er bittelitt grønnere enn de pleier å våre.. Er så fryktelig dårlig med potteplanter jeg altså.

Og en lite godnyhet! Nå har vi endelig begynt å kunne krysse av ting på lista vår! Nå er Snuppas rom 100% ferdig, lillebrors rom 100% ferdig og yttergangen har fått mer lister. Der mangler det nå kun garderoben som ikke er helt ferdig, litt sparkel, litt maling og et par hjørnelister så er det også ferdig :) Det går unna gitt!
Nå som ting endelig begynner å bli ferdig her begynner trivselen å øke. Det er så lyst, trivelig og deilig å være her. Det er enda en lang vei og gå før vi blir helt ferdig, men nå er ca 70% av arbeidet ferdig (de siste 30 er 2 stk bad). Det har tatt 4 år med blod, svette, tårer og ikke minst en masse penger, men resultater blir bare bedre og bedre!


Og slik ser skapseksjonen inne hos lillebror ut med hvite dører. Ble kjempefint der inne nå!
Har også skrudd sprinkelsenga fra hverandre og puttet den ned i kjelleren *sukk* En epoke i livet er over, han er ingen baby lenger... Rommet ble stort, romslig og veldig guttete :) Skal se om jeg får tatt noen vidvinkel bilder av det imorgen, er litt lettere å se hvordan det er blitt med vidvinkel på kameraet.
Han har forresten også fått en hvit bildelist over senga si til bilder og andre pynte ting :)

Imorgen er det søndag og enda en dag med sol? Håper det ihvertfall for da skal jeg enda en gang måke vekk litt mer snø fra terrassen og nyte en kopp te i sola :)
Også er det klipping av søte små (takk til min gode frisør-barsel-venninne som gidder å klippe trollungene mine en gang imellom slik at de ser pene ut).

1 kommentar:

  1. hehe-må jo det:) Kan ikke skade ryktet mitt og omgås med bustehuer;)

    SvarSlett