onsdag 2. mars 2011

Februar er tilbakelagt, velkommen mars!

Februar måned ble avsluttet med en hyggelig bursdagsfeiring av min kjære lillebror som fylte hele 25 år på mandag. Dagen ble behørig feiret på Egon med god mat og deretter hjem til oss for en kakebit. Bursdag uten kake er ikke en bursdag, så derfor bakte jeg både bløtekake og sjokoladekake til bursdagsbarnet.

Også er det på sin plass og gratulere pappan min med ny jobb! Hurra for at han fikk "drømmejobben" som han trodde var utenfor rekkevidde. Snille mennesker ordner det seg for vettu!

Ellers har jeg brukt uka både fornuftig (skole og jobb) og ufornuftig (som å slappe altfor mye av på sofaen) og denne måneden har jeg satt meg som må at jeg skal komme mer igang med treningen her hjemme. Derfor er første treningsøkt med Jillian (30 day shred) nå gjennomført og planen er at jeg skal prøve å komme meg gjennom det programmet som hun kjører (10 dager på level 1, 10 på 2 og 10 på 3=30 dager) og se om jeg ikke orker en økt på ellipsen innimellom også. Bikini here I come!!!

Dagen idag har jeg tilbrakt på tur med mine søte 4 åringer på jobb. Tenk å dra med seg 17 4-åringer på skitur i Tæruddalen da, noen vil jo si at vi er gale men jaggu gikk det flott. Alle hadde en fin tur, vi grillet pølser på bålet og lekte med ski i bakker og spor. Moro med ski på beina igjen og det frister jo til gjentakelse kan jeg jo si!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar