tirsdag 22. mars 2011

Lang skoledag!

Idag har det vært enda en skoledag, men denne ble litt uproduktiv og lang. Vi klarte liksom ikke å kommer ordentlig igang før etter lunsj og selv da brukte vi så lang tid på å få kommet i mål at hunoren bare ble mer og mer dårlig... Men vi fikk nå skrevet ganske mye og mye fornuftig ble det jo også da :) Nå mangler det bare en haug med vedlegg og begynne med fremføringsplanen.
Siden dagen ble så lang på skolen så ble det jo kjempekøøøø på vei hjem..Og jeg virkelig hater kø!!! Det resulterte i at en tur på ca 25 minutter ble på over 1 time og jeg kom sent i barnehagen for å hente - noe jeg også virkelig hater. Og ikke nok med det, mannen måtte jobbe overtid i tillegg. Og jeg skulle være på jobben kl 17. Herlig!
Endte med at jeg bare hentet ungene og dro opp i barnehagen for å være med på supriseparty sammen med ungene. Det gjorde ingenting for de koser seg jo der :)

Ellers er jeg godt igang med lista mi! Dette gjorde jeg igår:
*vasket kjøleskapet innvendig
*trente 40 min på ellispemaskin

Idag har jeg ikke trent, men jeg skal straks se over diverse skjemaer for å søke på støtte til utdanning samt permisjonsøknader til praksis. Må levere alt dette straks.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar