søndag 13. mars 2011

Ser ut til at våren lar vente på seg likevel..

Ingen sol og utekos på terrassen idag. Er plussggrader og nsø i lufta, æsj.... Så jeg har forskanset meg inne med husarbeid, lek med barna og litt skolearbeid faktisk! Flink student på en søndag :) hehe..

Idag har jeg startet dagen med trening (igår også faktisk) og det er sååå deilig. Hvorfor kan man bare ikke gjøre det hver dag da? Får se om dagene fremover kanskje kan omprioriteres til mer treningstid til a mor! Må jo gjøre eksamensoppgavene mine også og på kvelden er jeg helt ødelagt og ligger ofte som et slakt på sofaen. Mer trening gir jo mer overskudd - jeg bare MÅ få til mer trening! Dessuten tittet jeg på et gammelt skjema jeg fylte for et halvt år siden og jammen meg har jeg vært lat siden det gitt. Var ikke mye vekt som var forskjell (+1 kilo eller 2), men cm var det mange av. Så da er det bare å stå på for å nå denne fryktelige bikinsesongen 2011!

Nå må jeg vekke småen, må ikke sove for lenge for da blir kvelden laaang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar