lørdag 26. mars 2011

Earth hour og matteeksamen.

Hehe, herlig kombinasjon!

Lillemor er på overnatting hos venninne inatt, lillebror sover og gubben er hos en kompis. Det er duket for mors date med matteeksamen *sukk* Det er vel lang nok utsettelse nå?! Har ihvertfall fått lest litt og tenkt ut litt ikveld, så da er jeg et lite steg i riktig retning :)

Idag har barna gått skirenn på torvet, eller det vil si snupp har gått hele og mini har gått et par meter :) Begge fikk premie, medalje og ballong og var storfornøyd etter innsats. Særlig fornøyd da mormor spanderte is etter målgang :) hehe. Var en trøtt og sliten lillebror som sovnet i vogna på vei hjem. Storesøster derimot fant frem sykkelen og storkoste seg en time ute hjemme også.
Jeg brukte utetiden til å nyte en kopp te, hakke litt is i oppkjørselen og drømme om snøfri hage. Har spadd litt snø også så kanskje det smelter litt mer snart.

Naboen har brukt dagen på å fjerne et gedigent bjørketre og det liker jeg! Et flott tre om våren og sommeren, men det er samlingsplass for fugler og skjermer noe for morgensolen på vår terrasse, derfor liker jeg jo at det er borte :) hehe..

Har forresten markert earth hour idag også, sittenden i stummende mørke en time. Helt mørkt ble det vel ikke når jeg allierte meg med så mange telys og stearinlys som jeg kunne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar