torsdag 24. mars 2011

Trenger snart friiii!!!

Sliten i kroppen og sliten i hodet, det er min tilstand om dagen... Jeg tror det kommer mye av at jeg har så mange ting som jeg skulle gjort i forhold til skolen og at jeg prøver å holde tritt med husarbeid og andre sysler. Hadde jeg bare hatt en fridag der jeg kunne satt meg ned på ræva og gjort noe mer fornuftig enn bare å synke ned i sofaen og sovne....

Lista jeg skrev på mandag er jeg godt igang med da ihvertfall for igår ble dette gjort:
*trente 30 min m/dvd
*Fikk avlevert en masse tøy jeg har lånt/skal sende videre

Imorgen har jeg tidligvakt!!! HURRA!! Men om jeg får gått når jeg skal det er alltid like spennende.. Er mye sykdom og andre ting på jobben om dagen, så det er alltid like spennende å se hvor lenge man må være på jobb.. Om jeg slipper hjem når jeg skal, skal jeg rett hjem å vaske til helgen! Det er ikke så rotete her, men det trengs en shining med vaskekosten nå! Etter det kan helgen bare komme!!!!

Gleder meg til eksamensperioden er over og at jeg har ferie....

Og en gladnyhet fra altinn: Jeg slapp unna den helvetes restskatten jeg har pådratt meg 2 år på rad!!! Skyldig i år: 1500 kr og det skal jeg jammen meg klare å skrive av!!! Gubben derimot fikk igjen så det holdt :) Happy happy!! Da er det bare å spare pengene slik at vi overlever med meg 2 år til som student og kanskje vi får pusset opp badet opp også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar