mandag 28. mars 2011

Mandag igjen :)

Helgen går bare så altfor fort for meg... Alt man skal rekke og gjøre mens man har fri og alt man har lyst til å gjøre når man har fri.. hehe.. Vi har nå kost oss med skirenn for barna, snuppa har overnattet hos venninne og helgen ble avsluttet med god middag hos svigers. Herlig å ikke ha altfor mange må gjøre ting også da..



Idag har det vært den store møtedagen på jobben og attpåtil etter seinvakt var det møte da også. Var på jobb fra 10-19 og kjenner jeg er en smule sliten nå...Imorgen er det klart for enda en skoledag med innlevering og planlegging av fremføring. Gleder meg veldig til sommerferie nå!

Denne uken har jeg ingen store planer, men noe må jeg vel få i boks denne uka også..
* skrive mer på matteeksamen
* sende søknad til kommunen ang støtte til skole
* Ta bilder av alt som skal legges ut på Finn.no

Kommer sikkert noen småting til etterhvert..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar