mandag 4. april 2011

Bursdagshelg og eksamensforberedelser..

Hei, hurra for en helg! Her har det gått i ett siden fredag.. Gubben har jobbet noe helt sinnsykt siden han har hatt 12 timers vakter hele helgen og dermed har jeg hatt hendene fulle med å holde dagene igang sammen med barna. Dessuten har det også vært den store bursdagshelgen! Først barnebursdag på lørdag til ei venninne av snupp også var det gubben sin tur igår.

Jeg har dessuten brukt mye av helgen til å krangle med pinnacle for å redigere film, dvs  jeg har kranglet med pcn for å innstallere den jævla driten! Tilslutt måtte jeg gi opp og låne gubben sin pc for å redigere den. Jeg fikk det nå til da ihvertfall og nå er jeg ferdig! Jeg har også skrevet litt replikker til fremføringen og er sånn nogenlunde klar til å fremføre imorgen - eksamen... Powerpointen så bra ut og vi fikk en god gjennomgang på skolen idag.

Vi har hatt besøk av omgangssyken inatt/dag også. Det passer jo ekstra bra da når jeg skal på skolen og gubben må i praksis (hele uka). Heldigvis fikk jeg ordnet pass til barna et par timer midt på dagen idag (Takk til Tante M) og dermed ble det skole og litt rydding hjemme før jeg fikk barna hjem! Det er mini som har fått det i første omgang (jeg hadde et lite snev av det på fredag, men det gikk over) og han startet inatt med oppkast og fortsatte på morgenkvisten med å bæsje seg ut i vår seng! Herlig... Da var det bare opp og vrenge av sengetøy og putte mini i dusjen.. Håper det er over nå, han har hatt løs mage i hele dag men ikke noe mer enn at han har klart å gå på potta for det og han ahr kastet opp en gang midt på dagen.
Tante M har sagt seg frivillig til å passe imorgen også, så får jeg dratt på skolen imorgen også :) Takk takk!

Idag har vi dessuten feiret mannen! Hurra for 29 år! Familie kom idag til pizza og kaker. Kjempehyggelig synes jeg :)

Nå er det natta, for kroppen er sliten etter en lang natt og en lang dag!

Krysser fingre og tær for morgendagen (og at begge holder seg friske natten igjennom)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar