søndag 10. april 2011

For en helg!

Her har det vært solskinn og varmt vær fra ende til annen hele helgen *lykke*!!!!

Helgen startet derimot litt brått for min del med enda en runde med omgangssyken på minstemann.. 2 ganger på en uke er nok synes jeg! Heldigvis var det bare den ene runden på fredag og så var det over... Lillegutt har vært i storform resten av helgen og jammen har det vært bra!

Lørdag startet med solskinn og +15 på terrassen og det resulterte i at jeg tok beina fatt og gikk til Strømmen med vogn. ståbrett og 2 barn! En gåtur som tok bortimot en time tenker jeg... Var fantastisk deilig å bare gå en lang tur også, det er så lenge siden.. Vel fremme på senteret ble det sko på de minste, en leke hver og en is :) Storfornøyde barn da ja!

Disse var det som falt i smak hos den minste :) Blinkesko med biler på!

Og disse ble den på "prinsessen"
(er imponert over at hun valgte svarte sko når hun kunne velge både Hello Kitty! og prinsessesko)


Etter shopping ble vi invitert til grilling, lek og trampolinehopping på Auli og det var ikke barna seine med å juble over :) Takk til familien T for koselig grillings og lek! Vi får ta det igjen ved flere anledninger!

Idag har vi bare kula'n hjemme :) Eller dvs vi fikk jo litt besøk her på formiddag da Leo, PM og mamma'n dukket opp! Alltid like koselig med besøk :) Snuppa kom seg endelig ut av pysjen (etter å ha sovet til både 9.30 og 10 disse to dagene) og kom seg ut i en fart. Ble med Leo hjem og lekte der et par timer før vi hentet et meget slitent barn der borte :)

Skulle gjerne ha innledet grillsesongen her hjemme også, men må ha gass på flaska og rengjøre grillen aller først, så da får det vente et par dager. Spiste nå ihvertfall middagen på terrassen da i allefall :)
Ellers har vi vært ute hele helgen, fått en fregne eller to til og kost oss masse! Vi gleder oss til enda flere helger med pent og deilig vær!

Naboen opp selger leiligheten: Se her og jeg har sniktittet på alle som var på visning takket være en gutt som gjerne skulle være ute og leke :) Blir spennende å se hva den går for og ikke minst hvem som flytter inn! Var ihvertfall noen på visning..

Også er jeg nesten ferdig med matteeksamen! Hurra! Har skrevet og printet ut litteraturlise og oppgaven, nå mangler jeg bare å sortere vedlegg og skrive noe mer på de! Jeg blir nok ferdig innen tirsdag kl 12 ihvertfall!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar