onsdag 27. april 2011

Ut på tur :)

Første dag i grunnskolepraksisen er over og jeg sitter med en tanke: "hva i helvete skal jeg med dette da?". Ikke kan vi jobbe i grunnskolen og overgangen mellom barnehage og skole kan man vel finne ut noe mer om uten at man skal være nikkedukke i en førsteklasse i 2 uker *sukk*
Biter tenna sammen og kommer meg nok gjennom dette også! Har heldigvis en super gruppe og et bonusgruppmedlem på hele 7 dager *smelt*

Idag har jeg også vært på joggetur igjen!! Formen begynner raskt å bli til det bedre, men den er langt fra noe bra.. hehe.. Tok en mye lengre runde idag og ble jammen med 40 minutter med jogging nesten hele veien!! Er litt stolt av meg selv da :)

Planen er å jogge mandag, onsdag og fredag, så jeg er rute :) Nå må jeg bare snike inn en styrkeøkt også, så er denne uka komplett med tanke på treningen.
Maten går det også supert med, men det er litt uvant å ikke kunne spise akkurat det man vil og akkurat så mye man vil. Men man venner seg fort til det da :) Her er det diett og trening for å komme i fasong til den virkelige sommeren kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar