søndag 17. april 2011

Enda en flott helg!

Det er vår og nesten et snev av sommer i luften, snøen er borte og hestehoven spretter i alle veikanter der solen lyser! Det kjennes bare helt fantastisk ut å bare nyte dagene ute!


Her er dagens fangst fra utflukten til hytta til svigers. Og karsen fra begge barna som de har laget i barnehagen.

Fargene i hjemmet har skiftet fra brun til limegrønt både gardiner, puter og duker :) Det er så andreledes og mer friskt å sitte i stua nå¨kjenner jeg :) Skal legge inn bilder etterpå, må bare rydde unna bittelitt klær og sette på vidvinkelen på kamera!

Hele helgen har vært bare kos! Igår var jeg og barna på sykkeltur til Lillestrøm, der var det tivoli på torvet og klipping av begge barna. Nå er sommersveisen nesten i boks (må vel kanskje stusse enda en gang før sommeren slår full blomst) og to meget fornøyde barn etter tivolitur!
Etter sykkeltur, klipping og tivoli fikk vi koselig grillbesøk av en barsel-familie (kjent de siden jeg var 14 uker på vei med lillesnuppa). God mat, godt drikke og barn som nesten ikke kranglet! hehe.. Fikk ryddet opp og fått barna i seng og det var deilig (for lillebror sov jo ikke igår han..)

Etter at barna var i seng var det tid for film: "Grown ups". Morsom film! Liker Adam Sandler jeg..

Idag har vi vært litt ute og på formiddagen dro mann og barn ut på hytta til svigers så a mor fikk noen timer for seg selv! FANTASISK følelse å endelig ha tid til ting som jeg har utsatt en liten stund!!! Fikk vasket, ryddet og hengt opp ting!
Så nå har barna ryddig og rene rom (enn så lenge), stua er ren og ryddig, gangen og trappa ned er vasket og alt er ryddig!!! Også har jeg hengt opp en bilde list over senga til prinsessen, nøkkelskap i gangen og ikke minst: jeg har hengt opp gardinstanga i gangen (som mannen skulle henge opp før jul!!!)  Ble så fint med gardiner i gangen, må få tatt bilde!
Ble noen timer med vasking og rydding før mann og barn kom hjem og det var tid for middagskveldsmat og litt lek før tannpuss og lesing.
Nå sitter jeg å myser på fotballkampen mellom Vålerenga og Lillestrøm, og akkurat nå leder Lillestrøm! Forza Fugla!!!

Imorgen er det jobb igjen, og 3!! tidligvakter på rad før det er påskeferie på meg og gjengen. Jeg og barna dar på hytta i helgen mens mannen er så heldig at han jobber og må derfor være hjemme og passe hus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar