søndag 24. april 2011

Påskeferien er nesten over!

Herlig late og lange dager er nesten forbi! Men vi har kost oss masse!!!

Jeg har jobbet mandag, tirsdag og halve onsdag så de dagene bare gikk avgårde.
Onsdag jobbet jeg til 12 og etterpå dro vi til Auli for koselig grilling og leking i hagen. Deilig vær gjorde dagen superdeilig! Vi fikk dessuten med oss overnattingsbesøk hjem :) Var to slitne frøkner som sovnet fort denne kvelden og koste seg masse dagen etter!
Torsdag var vi en tur på hytta til svigers på besøk. Fikk grillmat denne dagen også og barna lekte i skogen og kastet kongler i vannet.
Fredag dro jeg og barna nedover på hytta til mamma og pappa. Nydelig vær har gjort denne helgen sinnsyk fin! Vi har hatt strålende solskinn, tempratur rundt 18-20 grader og bare kost oss. Vi ha grillet, lekt i vannet og på stranda, vi har vært på harrytur og gått tur. Barna har kost seg masse med å være sammen med besteforeldre og onkel! De ville jo ikke hjem idag heller :)

Jeg har forresten begynt å jogge!!!! Helt utrolig, men sant :) Har begynt i det små med ca 30 minutters turer og tanken er å utvide etterhvert som formen tilsier det. Kjenner at jeg ikke er så innmari dårlig form, så runden blir nok raskt lengre! Denne uka har jeg jogget mandag, tirsdag og fredag. Tanken er å fortsette med det så langt det lar seg gjøre. Om jeg ikke får vært ute og jogget får ellipsemaskina duge :) Er også nødt til å finne tid til styrketrening for å få det mer variert.
Imorgen begynner også en ny hverdag med sunnere kost. Skal følge et lite regime med en kostholdsplan som går over 10 uker.
Målet med dette er å gå ned 4 kilo og krympe cm slik at jeg får bikinikroppen :) hehe.. Så da er det bare å starte og komme seg opp av sofaen og ut å trene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar