tirsdag 12. april 2011

Trenger ny inspirasjon i stua!

Jeg har så lyst til å gjøre stua litt sommerlig, jeg synes det brune er kjempefint men jeg savner den lette og sommerlige følelsen her inne. Har egentlig litt lyst til å skeie helt ut og velge noe rosa eller lilla, enten litt duse eller freshe farger.


Tenkte kanskje dette "gresset" hadde pyntet litt opp her?
Synes denne serien var så søt, men gardinene var veldig dyre... Siklet lenge på de, men lot de ligge. Kjenner egentlig at jeg angrer på det...

Matchende pute, de har duker og løpere også.

Dette endte jeg opp med, men jeg er så usikker på om det er grønt som er tingen nå... Får tenke på det frem til imorgen og heller dra å bytte det..

Har også bestilt noen gardiner i lys lilla med trykk på fra sparkjøp. Håper de ikke bruker så mange dager på å komme seg hit :)

Føler jeg mangler enda et par ting som jeg har lyst på her hjemme.. Jeg vil gjerne ha en kasse eller kurv av noe slag som kan romme aviser og annet, kanskje blader. Mer tanker, men det er bare tanker foreløpig.. Får ta meg en real shopping/titterunde iløpet av uka tenker jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar