lørdag 20. november 2010

Lillebror 20 mnd

(for 10 dager siden)

Lille er nå så morsom! Han skravler som en foss og endelig begynner det å bli forståelig!!! Han har lenge sagt noen små ord, men nå løsner det skikkelig. Den og min er vel de ordene som går igjen mest :) Og bø (mø, kosekluten) og bokka (smokken). Han skjønner enda mer enn hva han kan gi uttrykk for da..

Han trives som plommen i egget både hjemme og i barnehagen. Koser seg med alt som skjer rundt han og er en aktiv kar som gjerne skal være med på ALT som skjer. Og da mener jeg ALT! Jeg kan ikke åpne en skuff på kjøkkenet engang før jeg hører han runder svinger og sier mamma :) Det er jo søtt, men det er ikke alltid det er så flott med denne hjelpen...

Nå ser jeg også at søskenkjærligheten endelig blomstrer. Nå har de endelig begynt å få glede av hverandre! De leker endelig sammen istedenfor bare å ødelegge for hverandre og krangle. De krangler mer enn de leker enda, men jeg ser at det ikke bare er krangling :) hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar