mandag 22. november 2010

Drømmer..

Gubben er dratt på nattevakt, så her sitter jeg og drømmer om hvilke møbler jeg ønsker meg til gangen og prinsesserommet!

https://www.kidsparadise.no/index.php Her er det mye lekkert til små prinser og prinsesser (og mamma'r selvfølgelig). Muligheten for at kredittkortet blir brukt her i den nærmeste fremtid er ganske stor :)

Her er skapet jeg ønsker meg til innergangen (skal ha et klesskap til oppbevaring av sesongtøy)

Dette bildet er hentet fra http://www.mobelringen.no/ og er av modellen New York.

Må dessuten ha enda et klesskap til prinsesserommet siden jeg rev ned det gamle som stod der inne (gudene veit hvor lenge det hadde stått der siden rommet var bygget rundt det), men jeg finner ingen som matcher helt enda. Jeg titter primært på finn.no fordi jeg ikke ønsker å blakke oss helt med mange nye møbler som koster skjorta :) Får vel bare holde øynene åpne og lete enda mer :)

Nå skal jeg ta en runde på det store nettet og se om jeg finner noen julegaver til store og små i vår familie :) Har en plan, men må nok finne noen lure måter å fikse de på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar