fredag 26. november 2010

Ikea shopping!!

Hvem elsker vel ikke Ikea???
Jeg er ihvertfall intet unntak. Ikea er en fantastisk butikk som jeg kan bruke en evighet på å myse meg gjennom, drømme, innrede i tankene og ta med fine ting hjem. Og det beste av alt er jo at det koster jo egentlig ikke så altfor mye egentlig :)

Etter en litt travel kveld med en mann som har vondt i hodet og ingen hjelp å få til legging, hadde jeg jo håpet å komme meg ut på en runde å få unna noen julegaver. Litt skuffet kom jeg meg ut av huset ca 20.05 og hadde knappe 55 minutter på å lokalisere første butikk og se etter julepynt og julegaver *sukk*
Metro første stopp og Black Design shop. Elsker den butikken! Ble litt julepynt til meg, en julegave til svigerinne og litt mysing på senter. Det var det jeg rakk før klokken nærmet seg 21. Litt småirritert bestemte jeg meg for at Ikea var neste stopp. Gangen var mitt mål denne gangen og jammen meg ble det mange fine ting som ble med meg hjem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar