lørdag 27. november 2010

Første lørdag i advent :) (om man kan kalle det for det?)

Og denne lørdagen har jeg tilbrakt på Auli! Har et vennepar som idag har flyttet fra Lillestrøm til Auli og vi har hjulpet de med å komme seg fra det ene stedet til det andre. Gubben har kjørt lastebil og båret og jeg har passet barn, pakket ut litt, hengt opp gardiner og båret et par kasser.
Nå er jeg sliten i hodet og sliten i kroppen, og det var det to små barn som også var!
Ungene har hatt det helt topp med en hel lekedag i et nytt hus med nyoppdagede leker!! Minstemann sovnet nesten før vi var nederst i bakken på feltet og protesterte ikke veldig når jeg la han :)

Hjemme har jeg ikke fått gjort det jeg skulle, men gardiner og duker er nå byttet ut med adventsfargen lilla. I år som i fjor blir det mer lilla enn rødt her i heimen. Liker det bedre sånn! Julestjerne og annet stæsj får jeg finne frem imorgen (da er det nok en liten jente som jubler og vil være med!!). Jeg fant nemlig ikke esken med en gang nede og begynte istedenfor å rydde.... Jaja, jeg får finne esken imorgen (jeg vet hvor den er, men det stod jo så mye i veien)

Imorgen blir det juletrefest på jobben til mormor (barnas oldemor) og så må vi få med oss julegatetenning kl 17 her i Lillestrøm :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar