søndag 14. november 2010

Hiv o'hoi!!!

For en helg og for en uke....

Her har jeg rukket å skrive og planlegge mengder på praksisrapporten, drukket endel vin, spist god mat på julebord og feiret et par pappa'r :) Nå er det endelig tid for sofakos og slappe av!!! Deilig... Men kjenner egentlig at jeg skulle hatt en kveld til, en kveld til å slappe av på.. Er for gammal for en hel helg med happenings altså.. hehe...

Ellers har det skjedd bittelitt på prsjekt prinsessrom: Har lektet ut en vegg, og nå har prinsessa begynt å etterlyse fremgangen: Når er det ferdig pappa??

Ny praksis uke fremfor oss, min lederuke! Jiha! Det kan bli spennende!!! Glær mæ til jeg er ferdig men samtidig har jeg det egentlig skikkelig digg også da... (kan jo nevne at jeg ikke har så lyst til å krype tilbake til min jobb sånn i midten av desember. Snakket med ei på juelbordet på lørdag og det er visst kaos på min avdeling *sukk*)

Nå får jeg slenge beina på bordet, dra frem fagboka og skrive noen ord på min praksisrapport..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar