søndag 7. november 2010

Fyr i peisen og vin i glasset :)

På en søndag sitter a mor og koser seg med fyr i peisen og litt hjemmelaget hvitvin i glasset. Deilig å slappe av og kose seg etter at barna har kommet seg i seng!

Idag har jeg lånt bort barna til svigers noen timer. Deilig å kunne få litt tid til alt som henger over dette hodet! Jeg fikk ryddet endel og skrevet endel på praksisoppgaven min. Deilig å kjenne at jeg er igang og at jeg egentlig synes dette ikke er så fryktelig vanskelig. Godt å kjenne at man er igang!!!!!
Også har jeg sneket meg til middag hos mamma og pappa :) hehe... Selvom de bor ganske nærme er det ikke så ofte vi er der som vi og de skulle ønske. Sånn er det bare når man jobber og har en haug med aktiviteter og annet man skal bedrive tiden med. Pappa har lovet at han skal komme å gjøre ferdig det elektriske i gangen nede denne uka, så kanskje jeg slipper å fryse på tærne mens jeg jobber på pc'n...

Neste uke blir enda en uke i praksis (nummer 2 av 6) og julebord på jobben på lørdag. Ellers blir tiden viet til mann, barn, oppussing og oppgaveskriving og lesing.
Synes faktisk det er ganske interessant å lese om dagen så sidene flyr :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar