fredag 26. november 2010

I am a handywoman!

Jeg kan når jeg vil :) hehe..

Etter å ha proklamert hvor lei jeg var at jeg ikke fikk gjort det jeg skulle, og klaget over alt som ikke er hengt opp på veggen i stua og andre steder, lovet en spak mann meg at han kunne henge det opp idag bare jeg sa hvor det skulle være (sånn ca ihvertfall). J
Jeg gledet meg bittelitt til å komme hjem etter jobb idag og begynne rett på vasking istedenfor skruing, men ble fort veldig skuffet... Han hadde ikke gjort det han :(

Men til overskriften da; jeg tok derfor saken i egne hender og idag har jeg ordnet i gangen. Har jo et sånn insøkk i gangen der det henger en stang og over der en hylle. Dette hullet skal jo tettes igjen med dører og skal fungere som et skap.. Jeg ville ha vekk den dumme hylla, for den samler bare dritt og henge opp en knaggrekke til barna. Så da har jeg skrudd ned og skrudd opp igjen den stangen, fjernet hylla og hengt opp et bilde. Det skal jo sies at det faktisk ikke bare er å henge opp, jeg må faktisk borre i betong, inn med plugger også kan jeg skru...


Bilde jeg kjøpte på Ikea


knaggen som også kommer fra Ikea.

Etterpå har jeg fått ryddet og vasket litt her og nå skal julepynten snart finne sin vei opp fra kjelleren :) Det blir vel imorgen at den sniker seg inn på kvelden :) Gleder meg til å pynte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar