onsdag 6. januar 2010

Sprengkaldt på Østlandet..

Sprengkulda har nådd oss og vi snakker ikke om noen global OPPVARMING i hvertfall... Igår var det ihvertfall -20 når jeg gikk til bussen 7.30, idag var det ihvertfall -25 og jeg tror det kanskje var enda noen minuser til.. Frøys ihvertfall maks på lår og rumpe enda jeg hadde tatt på meg ulletøy og pakket meg godt inn.. Kan ikke si jeg gleder meg til fortsettelsen på dette nå altså - gleder meg til sommeren...

Igår var en tøff dag... Min første arbeidsdag, men den varte bare i 3 timer før jeg hastet avgårde i bisettelsen til bestefar. Det er så ufattelig trist å begrave sine nærmeste, men jeg synes det var enda værre å se pappa'n min så knust som han var igår... Han fikk i allefall en flott sermoni, det er bare så trist at han skal legges i en minnelund så ikke de etterlatte har noen god plass å sørge på.. (er visst noe de har bestemt sammen, men vi tror det er fruen som har bestemt for dem begge).

Idag var det full dag på jobb og det var/er helt greit. Ikke så altfor mye å sette seg inn i foreløpig, men det er mye observasjon, prøve seg frem og bare være tilstede akkurat nå. Kommer nok til å bli endel grensesetting når det gjelder barna ser jeg.. hehe.. Blir spennende å se hva som skjer fremover på denne jobben, tror den kan være ganske så spennende...

Nå skal jeg prøve meg på litt fagstoff og spise en nystekt bolle :) Mens det står 2 brød i ovnen og steker..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar