fredag 29. januar 2010

Sjokolade og brus :)

fordi det er helg kan jeg kose meg med sjokolade og brus, og siden mannen er på guttekveld kan jeg kose meg enda mer med det fordi jeg fortjener det nemlig!! hehe..
Stearinlysene er tent og heimen er sånn nogenlunde ryddet, her sitter jeg også surfer rundt og tenker på å tusle i seng snart...

Seinvakt på jobb idag. er greit med seinvakter, men man blir bare så utrolig sliten av å være på jobb til kl 17 og da hjelper det liksom ikke at hodet MÅ være på riktig plass hele tiden.. ellers så blir det komplett kaos tror jeg. Og ta kollektivt hjem er heller ikke så gøy når man jobber seint. Hjemme litt over halv seks og da er det ikke mange timer med ungene før jeg må putte de i seng...

Denne helgen skjer det nok litt av hvert for oss alle. Mannen får hjelp av sin pappa med taket i gangen som nå er ferdig lektet med kasser til spotter samt isolert. Nå gjenstår det å få lagt på gips og sparklet, malt og satt inn spotter. Håper det ikke blir altfor kaldt, så vi kan komme oss en liten tur ut alle sammen. Også har jeg tenkt til å få trent litt imorgen (må jo trene bort sjokoladen fra idag.. hehe). På søndag blir det bursdagsselskap for en kompis av lillebror :)
Da er det nesten mandag allerede og da er det skole igjen... Herregud og tiden flyr unna for meg!!!!

Lillebror er forresten blitt en racer på å klatre oppover i kjøleskapet av alle ting (har kjøleskap i full høyde og dermed er det lett å få tak i hyller og komme seg oppover). Han er så rampete om dagen at jeg må vare le av han. Han vet at han gjør noe galt, ser på oss og gliser stort..
Også danser han *smelt* Stabber rundt seg selv og ler... Så søt da :) Sjarmtrollet mitt det!! Er det rart man er glad i barna sine når de er så søte???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar