lørdag 23. januar 2010

Helgekos :)

Endelig helg :) Kjenner at å jobbe igjen tar på en "gammel" kropp.. hehe... Ikke det at jeg jobber livskiten ut av meg, men er jo enda ikke vant med all denne jobbingen + skole + oppgaver. Og når jeg kommer hjem er det to søte små som desperat vil ha oppmerksomhet. Også er det leiligheten som krever oppmerksomhet etter at ungene er lagt. Lurer på når jeg klarer å balansere alt dette jeg...

Idag har jeg ihvertfall hatt litt tid både til meg selv og ungene! Deilig! Har vært å trent på Sats mens ungene var i MiniSats. Deilig å trene og ungene storkoser seg i barnepassen, går bare rett inn og vil ikke si hadet en gang! Herlig :) Vil jo ikke dra derifra heller da, men det er sikkert fordi det er flere enn bare de der (ungene til ei venninne var også med) Må finne tid til å trene mer til uka kjenner jeg, for nå må jeg komme meg i form (og forme kroppen) til vi reiser til Mallorca i mai! Dvs jeg har 3,5 mnd å gå ned 5 kilo, og det skal jeg klare!! Må bare bryte noen vaner først... *sukk*

Ikveld sitter jeg her ensom mens gubben er hos en kompis. Deilig med litt egentid og litt tid til å tenke på. Har så mange tanker i hodet om dagen fordi det skjer så mye rundt meg, ikke negativt, men sortering.. Er greit med en kveld å bare tømme hodet og være meg selv :) Også har jeg jo fått unna mesteparten på oppgaven min, mangler bare et lite notat på et ark så er den leveringsklar! Digg! Må på skolen å levere den på mandag innen kl 14...

Mandag blir en stress dag kjenner jeg.. Daglig leder i gamle barnehagen har enda ikke skrevet det brevet jeg har mast om i et par uker. Et brev om at jeg har tatt ut 4 uker ferie i min perm slik at mannen min får riktig perm. Og når jeg skulle innom å hente den fordi jeg hadde avtalt det med henne dagen før så var ikke kjerringa der engang. Hun hadde dratt tidlig og ingen visste noenting!!! Takk skal du ha! Så da må jeg først innom der, så innom jobben en tur og lage ferdig periodeplanen for småbarna også må jeg inn til skolen å levere eksamensoppgaven. HURRA! Og jeg har en snikende følelse om at bilen ikke er tilgjenglig fordi mannen har en avtale med en kompis om playdate med ungene... Bussen får vel bli min venn ihvertfall til jobb og til Oslo tenker jeg.. Skal vel greie det også :)

Sitat fra 3 åringen: "Du er den beste mamma'n i hele verden du" *smeeeeeeelt*

Imorgen har jeg lovet den søte lille jenta mi en tur i stallen her borte, de har nemlig runderidning der borte hver søndag og det er stor stas. Og siden hun har vært superflink med dogåing igår og idag er det en velfortjent tur :) Så imorgen er kosedag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar