torsdag 21. januar 2010

I mål med eksamen tro?

Har nå lest. tatt bort og tilføyd noe samt skrevet en litteratuliste. Kjenner jeg er egentlig ganske ferdig med denne oppgaven her nå og gleder meg til jeg kan stikke innom skolen og levere den på mandag! Nå mangler det bare et par småting som gjennomlesing og et lite tilleggsark med notater fra en av oppgavene, så skal jeg printe den ut og bare la meg være meg i helgen :) Nice!!!

Ellers er jeg sliten i kroppen etter å måtte opp hver eneste natt med snupp. hun MÅ liksom tisse hver gang jeg holder på å sove og ihvertfall drømme eller tisse enda en gang sånn litt utpå natta.. Kjenner jeg blir irritert når hun bare MÅ... For jeg MÅ sove.. hehe... Lillebror er blitt en kløpper på soving, så han er en drøm å legge og sover stort sett hele natta (om ikke storesøster bare må gråte midt på natta utenfor rommet vårt da) med kanskje en smokkedytt eller to.

Nå er det også slutt med ammingen - han har ikke tid og jeg har begynt å jobbe så det ble bare sånn. Er ikke trist over det, men nå er han liksom så stort blitt da :) Eneste problemet er at han ikke liker morsmelkserstatning og det er enda litt tidlig å begynne med vanlig kumelk. Vi får bare introdusere vanlig melk litt og litt tenker jeg, det har jo gått veldig bra med han når han får yoghurt, så magen hans tåler det vel. Han er jo ikke akkurat kresen så jeg tror den magen der har fått gjennomgå en god del mer enn den kanskje burde innimellom :) hehe.... (han synes forresten sitron er ganske godt uten å lee en mine)

På jobb går det nå bedre og barna begynner å kjenne meg, det er deilig. Men det er enda mange ting som må roe seg og observeres kjenner jeg. Dessuten skal periodeplanen for småbarnsavdelingen (3 stk) være ferdig på mandag, så vi begynner å få litt dårlig tid. Må skrive bittelitt om foreldresamarbeid i forbindelse med dette, men det får jeg gjøre imorgen og maile over iløpet av helga tenker jeg. Også har jeg hatt ledersamtale med styrer idag også. Litt mer informasjon og spørsmålsbombing fra meg :) hehe, er ikke lett å være nyansatt og baare jobbe 60% innimellom. Men jeg har mange tanker som hun mente var riktig iforhold til et enkeltbarn som vi har litt "trøbbel" med.

Og endelig etter 3 måneders oppussingstørke er det endelig igang igjen! HURRA! Igår ble taket lektet ned i gangen her oppe og imorgen tror jeg det skulle legges opp til spotter slik at det kan kles igjen med gips og sparkles på lørdag. Og nede skal det visst også skje en hel masse iløpet av helgen/neste uke. Skal komme tilbake med bilder når jeg får tatt noen!

Da tror jeg at jeg skal køye straks, ny dag på jobb imorgen før det endelig er helg og jeg kan være sammen med englebarna mine og den snille mannen min :) Han er forresten på wiskheysmaking idag, så han storkoser seg nok vil jeg tro :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar