søndag 10. januar 2010

Så var helgen plutselig over..

og hvor ble den liksom av da?
Her har uka gått i ett med skole og ny jobb, begravelse og besøk... Og jeg har mistet helt kontrollen på heimen og jeg liker det ikke.. Nå har jeg brukt 2 dager på å komme litt mer ajour med husvask, klesvask og annet dill, men jammen tror jeg det ikke hjelper noe med et slikt skippertak heller *sukk* Nå skulle jeg virkelig ønske jeg hadde en tryllsstav som bare kunne fikse, ordne, rydde og vaske for meg, så jeg kan ha kvalitetstid med mine små og min kjære hele tiden, det hadde vært noe det :)

Min første ordentlige uke er over og jeg sitter med mange inntrykk og tanker som sorteres. Det er jammen ikke bare bare å komme seg ut i arbeidslivet igjen etter å ha vært hjemme i nesten 18 mnd. Og enda vanskligere er det når jeg vet at gutta mine koser seg hjemme og jeg skulle ønske jeg kunne vært mer sammen med de... Men nå er det gutta som skal være sammen frem til barnehagestart (som forhåpentligvis er i slutten av mars) og det tror jeg de har godt av begge to :)

Helgen vår har vært koselig og avslappende, igår var vi innom et vennepar borti veien på playdate og middag. Vi spiste reker og manglet bare hvitvinen i glasset og varmegrader på terrassen. Gleder meg til å gjenta dette når sommeren kommer :) Herlig (og på den nye terrassen skal vi nok kose oss maks)

Storesnupp har i helgen vært med bestemamma i kirken og sunget. De har et tilbud om å være med i kor noen lørdager i halvåret, da øver de på lørdag og synger under gudstjenesten på søndag. Hun hadde storkosa seg og lært noen nye sanger OG sunget i mikrofon (høydepunktet). Hun skulle visst ihvertfall være med flere ganger ja :) hehe.. Pappa har vært med og filmet den stolte datteren sin idag! Mens mor har ryddet og ryddet i heimen mens lillebror fant ut at han skulle slå til å sove 3 timer idag!!!

Imorgen venter nok en skoledag med gruppearbeid og fremlegg på tirsdag. Litt kjedelig at jeg da har en tannlegetime med visdomstanntrekking kl 10.30 imorgen og kommer til å være dopa resten av uka. Men fremlegget er et arbeidskrav så da får man trøkke innpå noen piller og bare la det stå til! Hurra!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar