fredag 15. januar 2010

Burde, burde...

Ja, jeg burde sittet her og vært flittig student og skrevet ferdig den helvetes fysisk fostring eksamens oppgaven, men jeg vil ikke.... Imorgen! Det er en bedre dag å skrive den på tror jeg - og det er enda 10 dager til levering, så jeg har goood tid (helt til jeg sitter og skriver så tastene hopper neste søndag).. Jaja, jeg kosær meg her alene da ihvertfall :)

Siste uka har gått fort og vært innholdsrik. Skole 2 dager med grupparbeid og fremføring (arbeidskrav), kurs med ped. læreren min med jobben og jobbet 3 dager. Kveldskurset var om dokumentasjon og var egentlig ganske spennende, og jeg synes hun er beghagelig å høre på.
På jobb er det full rulle og min første seinvakt ble feiret med overtid! Juhu! Et barn ble ikke hentet før 17.10 og dermed var ikke jeg hjemme før 18. Da ble det ikke mye tid sammen med mine søte små (som savner mamman sin). Idag har jeg hatt tidligvakt og jammen meg ble det ikke overtid da også... Sykdom og avspassering satte en herlig stopper for at jeg fikk gå når jeg skulle. Dermed har jeg nå innkassert 1 time avspassering på 3 dager denne uka. Blir fint om dette fortsetter - da skal jeg ta meg litt fri innimellom ja!

Mandag fjernet jeg den siste visdomstannen min og det er ikke akkurat digg å fjerne tann. Jeg synes egentlig bedøvelsen er den værste biten jeg, den svir og stikker sånn. Også får jeg sånn sprøyte i armen for å hindre hevelse og den settes muskulært, og det er jo ikke så deilig etterpå.
Til min store overraskelse har jeg ikke hatt behov for mitt nyervervede pillelager! Tok en dose når jeg kjente bedøvelsen var på tur ut og på kvelden før jeg la meg, men våknet med kun en stiv/støl følelse i munnen og da var jeg lykkelig :) Tenk om jeg måtte stått der under fremføringen med vondt og sikla frem noen ord... Det hadde nok vært et flott syn tenker jeg..Jeg som gruet meg enda mer denne gangen synes det har vært greit med tanke på siste runden der jeg vært pilleknasker i 10 dager, men det må ha vært en betennelse der eller noe...

Mann og mini ser ut til å stortrives hjemme sammen og det er herlig! Kjenner jeg savner de når jeg er på jobb og kunne tenkt meg mer tid sammen med de :) Men jeg får vel et par dager innimellom når jeg slutter tidlig på skolen eller har undervisningsfri (som neste uke).

Planen er å legge seg tidlig idag for jeg var styggtidlig oppe og på jobb idag. På jobb til 7 er en liten utfordring kjenner jeg, og ære være de som stod utenfor Sats kl 6.15 idag! Det kaller jeg pågangsmot, nå gjenstår det bare å se om de står der neste uke :) hehe.. Imorgen tenker jeg at jeg avleverer de en visitt, jeg trenger å trimme mageflesket (Snupps kommentar: mamma, har du en ny baby i magen?) Hint taken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar