fredag 17. desember 2010

Rapporten er endelig innlevert!!

Endelig er den praksisrpporten levert til veileder og jeg kan senke skuldrene og bare nyte at julen sniker seg inn i hjemmet og hjertet. Nå blir det "late" dager resten av tiden frem til juleaften tror jeg da :) hehe..

Igår var første abeidsdag etter praksis og gjett om det var merkelig å komme tilbake igjen.. Men det var jo koselig å se barna igjen og høre at de har savnet meg bittelittegranne :) hehe.. Mange inntrykk på en sånn dag og mye å ta igjen samt sette seg inn i på nytt, men det går nok fort skal man se! Nå skal jeg sette meg ned med word og skrve planer for januar-juni for avdelingen samt en handle/ønskeliste til avdelingen. Noe må gjøres!

Fredag kveld=kosekveld og gubben jobber nattevakter :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar