søndag 5. desember 2010

2. søndag i advent

"Snøen daler lett og fin, og strøk blidt på ruten min imorges da jeg våknet på min pute" :)
Her har snøen lagt et nytt hvitt teppe og vi tenner det andre lyset i advent. Julekos har det ikke blitt så mye av idag for a mor er fortsatt sliten...

Snuppa har tatt frem skiene og de er testet, konklusjonen ble at hun trenger nye skisko så hun kan få ullsokker oppi. Så da blir det nok et par skiturer på oss i vinter :)

Julekortbilder er tatt og kortene er bestilt, da er det bare å vente så dukker det plutselig opp i postkassa (får bare håpe de kommer før jul da.. hehe)

Nå er megahaugen med klær brettet og klar for skapet, mor blogger og far flasker julevin.. Herlig! Neste uke er det siste uka i praksis og jeg gleder meg til det endelig er over. Eller å få levert oppgaven, det skal bli deilig! Neste helg byr også på lønning og julegaveshopping. Jeg skal nok klare å bli nesten ferdig før helgen er omme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar