lørdag 4. desember 2010

Endelig helg igjen!

Her sitter jeg, det er lørdag og jeg er trøtt i tryne! hehe..
Er så ufattelig sliten, jeg kommer meg ikke ovenpå i forhold til energi. Hvor kan man få kjøpt litt ekstra tro? Kanskje jeg burde senke kravene til meg selv? Jeg er jo ingen perfekt husmor, men jaggu gjør jeg utrolig mye for at jeg og min familie skal ha det så bra som mulig. Og ikke nok med det - jeg har jo en mann som jobber mye i perioder og da også på ugunstige tider (de som oppfant nattevakt burde hatt seg en tupp i ræva) og da faller alt på meg. Da må jeg holde fortet både på jobb og hjemme.. Ønsker meg vaskehjelp til jul jeg! Og en slags maskin som vasker, tørker OG bretter tøy (hater virkelig den voksende haugen med nyvasket tøy)

Ja, det er lørdag og jeg sitter her i sofaen med en haug med pensumbøker og prøver å fylle inn teori på alt jeg har gjort i praksisperioden min, ikke så lett det nei. Men har nå skribler ned over 2200 ord (skal ha maks 3900) og synes det er ganske relevant. Nå må jeg begynne med evalueringen og refleksjonsbiten også, så vips er den ferdig (i wish)

Nuh er det straks senga kjenner jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar