mandag 6. desember 2010

Første dag i siste uka av praksis!

Da var vi inne i den siste uken med praksis gjennom høyskolen. Merkelig at vi "bare" har vært der i nesten 6 uker, det føles som jeg jobber der nå, men deilig at det har gått fort og at hverdagen snart begynner igjen. Jeg grugleder meg til å komme tilbake i jobb, jeg gruer meg til å se hva som har skjedd og hva som kanskje har sklidd ut. Lurer på hva jeg må jobbe mest med når jeg kommer tilbake... Jeg vet jeg må ha mer struktur og tilhørighet i hverdagen, så jeg har mange ideer som må skrives ned og jobbes med :)

Har mange ting på tapetet nå frem til jul, så håper det ikke blir for hektisk :) Må få unna endel her hjemme, men aller først må jeg bli ferdig med den rapporten!!! Den tar mye energi nå.... Og jeg som vil rydde gjennom hele underetasjen og gjøre masse på prinsesserommet!! Skulle aller helst shoppet masse til rommet også, men det får vel vente til rommet er mer mottagelig for møbler :) hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar