onsdag 8. desember 2010

Brrr... det er skikkelig kaldt ute!

Nå har gradestokken krøpet under -20 grader og det er kaldt bare å se ut av vinduet... Dessuten er det trøbbel landet over med både det ene og det andre. Det er såpeglatte veier som skaper kaos og kø, det er strømpriser som skyter i været, det er bensinpriser og er skyhøye og ikke minst en barnehage som måtte stenge idag - og den barnehagen var tilfeldigvis mine barns barnehage!

Når jeg leverte barna i dag sa de noe om at det var veldig kaldt inne når de åpnet kl 7, men de jobbet med å få opp varmen. Var visst sentralvarmen som hadde streiket og ikke varmet noe. Dette endte dessverre i at man fikk beskjed om å hente alle barna i barnehagen og mine var vel i barnehagen ca 1 1/2 time idag :) hehe..

Ellers har jeg hatt veiledning på rapporten min idag - herlig med gode kommentarer!!!! Jeg har visst skrevet bra, mye god teori og bra begrunnelse!!! Også sa hun at jeg fikk bare se å fullføre skolen for jeg var flink *rødme*  Jeg er også ganske langt på denne rapporten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar