mandag 13. desember 2010

Fridag.

Idag og imorgen har jeg egentlig skrivedager fær rapporten skal leveres på skolen, men her sitter jeg med begge barna hjemme fordi de fortsatt har vannkopper som er væskefylte. Tror det nærmer seg slutten for begge to har mange som er tørket og bare et par stykker som det fortsatt er væske i. Da gjenstår det bare å se om det kommer enda flere eller om det er stopp nå! De er fortsatt så friske at de egentlig godt kunne vært i barnehagen!!!! De klør ikke, de sover godt, de har ikke feber..

Her hjemme går det endelig fremover når det gjelder prinsesserommet!!! HURRA!!!!
Nå er det gipsplater på vegger, det er sparklet og jeg har kjøpt tapet og lim. Nå er det bare å velge farge igjen :) Blir nok vanilje som primærfarge og en vegg med "barbierosa" hehe..
Ikveld skal jeg renskrive observasjoner og begynne med tapetseringen!!!!

I slutten av uka skal jeg på ikea-shopping! Gleder meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar