fredag 17. desember 2010

Prinsesserommet (oppdatering)

Ja og hurra! Nå skjer det endelig noe mer der inne!!!!!!!!!!!

Nå har vi fått på tapet på veggene (men det mangler fortsatt et hjørne som IKKE har gips enda... *sukk*) og jeg har fått kjøpt maling!!!!!! 3 vegger får fargen vanilje og en vegg får en skikkelig rååååsa farge. Snupp har valgt den selv via fargekartet til Jotun :) hehe.. Var ei stolt jente som bar malingsspannet inn for å vise pappa'n sin hva hun hadde handlet!

Imorgen kommer bror kanskje med den siste gipsplata vi trenger (og kanskje jeg tilogmed klarer å blunke nok til at han setter den opp også??) Og om han gjør det kan jeg sparkle veggen og taket samt ta et strøk med maling der det er klart til maling... Kom på nå at jeg har glemt å kjøpe takmaling - det må jeg huske imorgen..

Ikea har jeg også vært på og shoppet alt for mange ting.. hehe... Har kjøpt lampe til taket (lysekrone), vegglampe (blomst) og lampe til pulten, også har jeg kjøpt noen av delene til et oppbevaringssystem (Stuva). De hadde ikke alt jeg skulle ha, men fikk nå kjøpt noen deler da :) Gleder meg til å kunne ta bilder av vegger med maling og rom med møbler!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar