torsdag 1. desember 2011

Positivt møte med banken!

Oh my god liksom! Hehe...
Hadde fått avtale med DnB i Lillestrøm idag for en prat om byggelån. Litt småredd for hva mannen skulle si og om vi i det hele tatt ville få nok til å bygge oss det huset vi vil ha. Selvfølgelig var det noe med det regneprogrammet på pcn hans så han måtte ringe seinere. Og når mannen enda ikke hadde ringt kl 16 trodde jeg han hadde glemt oss... Men jammen meg jobber ikke bankmenn etter 16 også! Vi har fått lån!!!! Dog med et par betingelser, jeg må dokumentere at jeg har fast jobb etter utdannelsen (nada problem) og huset må ikke komme over 3,7 + 300" i uforutsette utgifter. Dvs Max budsjett på 4 mill!! Det er mye penger det!!
Neste skritt blir nok et møte med boligpartner for å sette opp et budsjett for å komme innenfor den rammen vi har! Spennende tid i møte kjenner jeg!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar