tirsdag 27. desember 2011

Fridag sa du?

Ungemas non stop, sliten kropp og mange ting å gjøre går bare ikke sammen. Og temperamentet Fyres da dessuten enda mer opp når printeren lever i sin egen verden!
Så min formiddag har bestått i å plage en haug med håndverkere på telefon (må da skjønne at jeg trenger disse blankettene til byggesøknaden), printe ut en masse papirer for så å prøve å scanne de inn igjen med underskrift. Men det ville den ikke! Endte med å kjøre til entrepenøren og legge de i postkassa!

Også bar det videre for å bytte et kamera siden jeg var så heldig få to. Med kvittering og en avgjørelse ble jeg feid i bakken av en skikkelig dårlig selger! Alt jeg ville var å få tilbake pengene eller et annet alternativ, men det var han lite samarbeidsvillig til. Den butikken tror jeg ikke jeg sétter min fot i på en stund... Har sendt Mail til hovedkontoreet for å se om de kan finne en løsning på dette. Jeg har et ønske om hvilket kamera jeg vil ha, men ifølge nettbutikken deres er varen utgått.

Så da var dagen nesten over da. Med enda mer ungemas og enda flere papirer seinere får man barn i seng og skylt litt raseri over på mann og nettet :) håper på en bedre dag imorgen og vet at mine bekymringer og frustrasjoner bare er å le av i forhold til andres problemer. Me noen ganger føles det bare godt å syte litt...

Eneste gleden er at jeg nå kun mangler to entrepenører/ansvarhavende til å sende byggesøknaden! Hurra!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar