fredag 30. desember 2011

2011 - snart et lukket kapitel!

Og her sitter jeg med mange tanker og mange ting å være takknemlig for!
2011 har vært et år med mange gode hendelser og mange gode minner. Og jeg håper det nye året bringer enda mer glede og enda flere gode minner.

Man ser barna vokser opp, man glemmer å stoppe opp å nyte akkurat dette sekundet. Man stresser fra det ene til det andre, man glemmer å nyte nuet. Man har altfor mange tanker om hvordan man skal løse ting i fremtiden, men glemmer å leve akkurat nå. Jeg skal bli flinkere til å sette pris på det jeg har, roe ned tempoet og kose meg sammen med familien min i nuet. Og jeg skal bli flinkere til å sette av mer tid til meg selv og ikke minst sette av mer tid til oss - min mann og jeg.
Jeg er heldig og har en snill og omtenksom mann, jeg må virkelig sette mer pris på han!

Jeg gleder meg til 2012 og gleder meg over det som kommer! Vi skal bygge hus, jeg er ferdig med enda et år på skolen, Tiril begynner på skolen og vi kommer mest sannsynlig til å få et nytt familiemedlem, denne gangen i form av et dyr :)
I tillegg er det sikkert mange ting å være takknemlig for, ting man skal nyte og ting man skal takle! Jeg velger i 2012 å leve og nyte! For en ting har jeg lært - livet er skjørt og man vet aldri hva som hender bakom neste sving...


Så til morgendagen...
Vi skal feire hos et vennepar. Min mann har vært så heldig å få jobbe nattevakter denne helgen så for han så blir det middag og jobbing. Det er synd, men sånn er det å jobbe turnus :) Vi får ha en minifeiring en annen dag vi..

Her står ihvertfall desserten til imorgen, halvferdig vel og merke..
Pannacotta:


Mangler et lag med gele og bær på toppen, men det får jeg fylle på imorgen :)

Også har jeg vært ute å kjøpt meg krølltang - og jeg har testet den!
Tror øvelse gjør mester! 
Har nå bare krøllet noe av det øverste håret og skal teste ut imorgen om jeg har tålmodighet til å krølle alt det lange håret mitt..

Da gjenstår det bare å ønske et 
GODT NYTT ÅR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar