onsdag 28. desember 2011

Dagen i dag

Her er det nye kameraet mitt:
Og endelig ordnet det seg med tilbakebetaling av det andre kameraet også. Etter å ha sendt en mail til Japan Photos kundeservice fikk jeg sende de tilgodelappen og få penger på konto. Så da gikk jeg glad til butikken for å innlevere kameraet og gjett hva som skjedde?! Mannen bak kassen kunne ikke dette med tilgodelapp så han gav meg penger!! Hurra!!

Ellers har jeg vært hjemme med barna idag for her er det ørevondt og småfeber på prinsessen. Merker fortsatt at jeg er ganske sliten i kroppen selv og det var litt balsam for sjelen å komme seg en time avgårde på senteret bare jeg.

Har forresten fått denne boken også:


Bare å bla i den gav meg lyst til å bake!!!! Blir nok mange pene cupcakes og andre fancy kaker til bursdager fremover for her var det  mye godt :)

Og hvorfor i all verden har ikke jeg en sånn???:


Nå skal jeg tilbake på nettet med tvn på i bakgrunnen - jeg er på inspirasjonsrunde til det nye huset mitt *drømmer*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar