onsdag 21. desember 2011

Juletreet er pyntet og julefreden nærmer seg!

Jeg gleder meg virkelig til julefreden senker seg over vårt hjem!!!!
Her går dagene nemlig i ett med handling, vasking, syktbarn og enda mer vasking og rydding. Det er utrolig hvor mye en mann og to barn klarer å rote, jeg er ikke helt perfekt jeg heller da men påberoper meg å være hakket mer ryddig enn de andre.
Heri heimen er det prinsessa som har vært syk. Feber, oppkast og slapp fra fredag til idag egentlig. Og imorgen er det endelig barnehagen igjen.

Jg begynner endelig å bli ajour i forhold til julaften her! For bare et par dager siden hadde jeg lyst til å avlyse hele greia! Men nå er alle gavene i boks, mangle rå pakke inn et par, jeg har handlet, jueltreet er pyntet og hjemmet har fått en etterlengtet rydding og vasking!

Og idag har vi til stor glede for barna pyntet årets juletre! Får legge inn bilder når jeg har pc'n slått på. Er ikke lett å legge inn bilder fra ipaden. Treet er lut tet emd altfor mange kuler i bånn, masse glitter og er egentlig et estetisk kaos slik et barnepyntet juletre skal se ut!

Gleder meg til fredag kveld når roen har senket seg og jeg kan slappe av med et glass vin :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar