fredag 23. desember 2011

Kvelden før kvelden!

Her går det unna i en fei og jaggu meg sitter jeg nå i sofaen mens grøten til riskrem står på ovnen og putrer.
Juletreet står så flott nede i kjellerstua med alle gavene under og rundt, strømpene henger foran peisen i påvente av nissens nattlige besøk Og heimen ser nogenlunde klar ut! Imorgen begynner maratondagen med å krydre ribbe, få den i ovnen og begynne med alt tilbehør og fikse resten av heimen. Trenger nok å støvsuge en siste gang, vi må bære ned en sofa til og trekke ut bordet, og ikke minst: vi må dekke det flotteste julebord!!

2 små barn ligger søtt i sengene sine etter en lang dag og jeg gleder meg til å se forventningene som stråler av de små ansiktene! Jeg skal jo innrømme at jeg elsker julen og er som en liten unge når det gjelder selve julaften! Har allerede ristet på noen pakker :) hihi..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar