tirsdag 6. desember 2011

Den første snøen har lagt seg!

Etter en mild og snøfattig vinter så langt ser det ut som kong vinter har planer for å lyse opp omverdnen med hvite flak! Visst er det flott i en ellers mørk tid :)
Vi har jammen meg vært heldige som har sluppet så lett unna kulda! Og med denne snøen kommer også en snikende følelse av jul!
Lilleprinsesse lurte på før idag om ikke vi snart skulle kjøpe juletre og pynte det! Søte lille jenta mi!! De gleder seg nok til jul her hjemme begge to.

I år er det her julen feires og ribba ligger å godgjør seg i fryseren i påvente av den store dagen. Heimen er julepyntet, men gavene har jeg ikke kjøpt enda. Det får jeg gjøre neste uke når lønna er inne på konto :) Sånn er det å være fattig student!!

Også må jeg bare rope hurra!! Jeg fikk en fast pedagogisk leder stilling idag! Med forbehold om godkjent eksamen. Grei lønn og enda bedre lønn når jeg er ferdig :)
Ting ordner seg for snille jenter, eller det karma? (litt inspirert av hinduismen som jeg leser om i RLE om dagen). Vi får se om det ordner seg med hus også da :) Mangler et par tall til før vi kan ta en endelig avgjørelse på prosjektet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar