onsdag 29. september 2010

Travle dager!

Her er det jammen meg noe som skjer hver eneste dag enten det er jobb, skole eller fritid!
Og nå begynner det å hope seg opp i "thinsg to do" listen min, nå må jeg starte et sted og få ting unna... Skal ihvertfall bli deilig å komme seg gjennom alle foreldresamtalene og få levert norskoppgaven og fremført denne pedagogikk oppgaven... Phu, det er endel dette...

Har skjedd litt action ved barnehagen til ungene også de siste dagene: http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5328534.ece

Det er så mange notater i avisa, statuser på Fb og innlegg i nyheter på radio den siste tiden om menn, biler og andre som prøver å lokke til seg barn. Saken ved barnehagen er mann som har lusket rundt i busker og ved søppelstativet og har hatt en merkelig oppførsel. Han er heldigvis tatt nå. Men det er ekkelt og skummelt at slike saker opptrer i nærmiljøet vårt...

Ellers har den største av de minste fått en enorm fantasi som får utløp gjennom herlige historier, som feks denne som jeg fikk servert idag:
Jeg og bestefar skulle ut å kjøpe is alene, i Spania. Du husker vi var der i spania? Også var du der og pappa og Truls og onkel og mormor og oldemor. Også gikk vi til butikken for å kjøpe is også kommer det et digert monster. Et sånn som er storere enn mennesker. Og monsteret spiser opp mormor. Det er fordi mormor sitter i rullestol og hun er ikke så rask når hun sitter i rullestol og da tar monsteret henne igjen. Og monsteret er så digert at mormor er en prikk i rullestol.
Og så rømte vi til Afrika for der fant ikke monsteret oss... (og enda mer som jeg ikke husker nå)

Kan tro jeg strevde med å holde maska under denne historien altså :)

Herlige små skjønne barn som servere slike små hverdagsglimt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar