fredag 24. september 2010

Hjemme "alene" helg.

Her har det endelig blitt helg, og godt er det! Det er litt sykdom og andre som har fri på jobben om dagen og det merkes på kroppen. Igår kom jeg hjem med et hode som kjentes ut som det eksploderte. Lå en time på gulvet mens ibuxen skulle virke. Takk for at tv finnes og at barna var forholdsvis snille med mamma'n sin da ja!!!

Idag har jeg ikke hatt det så ille, men kjenner på kroppen at det tar på å jobbe, være student, være mamma og kone på en gang. Gleder meg til jeg kan slippe skolearbeid oppi alt sammen (om noen år...)

Heimen er vasket til helgen (nesten alt ihvertfall), jeg har bakt rosinboller idag (nam nam!) og søte svigerinnen min har vært på Ikea og kjøpt en bildelist til meg idag! Tusen takk M :) Gleder meg til å få den opp og pynte enda mer opp i stuen vår, den mangler liksom litt her og der for å føles ordentlig bra! Har noen ideer og skal nok få de til iløpet av kort tid.. hehe..

Helgen skal fylles med absolutt ingenting, eller den skal vel inneholde masse men jeg har ikke planlagt noe enda ihvertfall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar