søndag 26. september 2010

Da var helgen nesten omme

Og en ny uke kommer snikende innover meg. Kjenner at jeg egentlig ikke er så veldig gira på at det er søndag og jobbedag imorgen... nuhvel, må man så må man...

Denne uken blir intens! 4 stk foreldresamtaler, 1 veiledning på skolen, skrive litt mer på 2 oppgaver, rydde mer i heimen og forhåpentligvis klarer jeg å finne tid til meg selv :) hehe..

Idag har vi vært å sett på svigerinnens nye leilighet, den har jammen potensiale og kommer helt sikkert til å bli super med en kjærlig hånd :) Gleder meg til å se hvordan det blir der (og komme på besøk)
Ellers har vi hatt lekebesøk (som kom med arvetøy, takk takk) og det er alltid koselig. Deretter kom bror med et fryseskap. Skal nemlig bytte ut fryseboksen med et fryseskap.
Og etter middag har vi vært på besøk hos mamma og pappa. Koselig og innholdsrik dag må jeg si.

Da er barnehagebagen nesten klar og jeg skal skrive et par setninger om flerkulturelt foreldresamarbeid før jeg dusjer og legger meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar